Pilot wycieczek

Logowanie | Dodaj profil

  1. Jutro do godz. 8.30 nalezy opuscic apartamenty,bagaze zostawiamy na dole,na zewnatrz przy scianie budynku,pokoje maja byc ogolnie sprztaniete,smieci wyrzucone #malgorzatakowalewska #czarnogora #studenttravel @5773

  2. Dober dan! Wyspani? Nie zwalniamy tempa i o 14 spotykamy sie na dole-idziemy na plaze a pozniej na #pianaparty, wezcie swoje alko i 3 e na piwko #piona #malgorzatakowalewska #czarnogora #studenttravel @5765

  3. Dzisiaj impreza wyjazdu-wyjscie do TopChill wjazd 15 e,idziemy z buta troche pod gore,a jutro #afterparty na #pianaparty #be4 pokoj nr 26 o 22.00 #krzak #piona #malgorzatakowalewska #czarnogora #studenttravel @5753

  4. Dla chetnych- wycieczka na wyjazd sw. Mikolaja o godz. 12 na dole, 3 euro statek. ps dalej sa osoby zalegajace mi za piana party! #malgorzatakowalewska #czarnogora #studenttravel @5740

  5. 6.15 rano - zbiorka jutro na wycieczke na kaniony, by nie zaspac dzisiaj #chill, a poki co czekam dalej na osoby ktore nie oddaly mi 3 euro - pokoj 24 :) #malgorzatakowalewska #czarnogora #studenttravel @5738

  6. ZAPRASZAM do pokoju 24 z kaska za piwko na pianaparty 3 euro. Licze na uczciwosc wszystkich uczestnikow ;) #malgorzatakowalewska #czarnogora #studenttravel @5735

  7. Zyjecie po wczorajszym? Mam nadzieje,ze tak bo dzisiaj powtorka! w ramach #hawaiparty idziemy na #pianaparty zbiorka o 14 na dole,wezcie alko% na #be4 na plazy! #malgorzatakowalewska #czarnogora #studenttravel @5728

  8. #be4 w pokoju 26 dzisiejsze wyjscie do klubu przekladamy na srode! Po 23 wychodzimy w plener! See ya! #malgorzatakowalewska #czarnogora #studenttravel @5721

  9. Gotowi na disco? Dzisiaj wypad do klubu Top Hill, #be4 o 22 spotykamy sie na dole, mam polski nr jakby ktos mial sie spoznic- dajcie znac! #malgorzatakowalewska #czarnogora #studenttravel @5717

  10. Wyjazd na wycieczke do Albanii o godz. 6.15 na dole prosze o punktualnosc! Jutro wyjscie na plaze o godz. 13.00 a wieczorem imprezzzka :) #malgorzatakowalewska #czarnogora #studenttravel @5696

  11. Zapraszam wszystkich na mecz pilki noznej :) spotykamy sie o 20:30 na dole,dziewczyny! panowie licza na Wasz doping :) #malgorzatakowalewska #czarnogora #studenttravel @5692

  12. Zbiorka na wycieczke do Stari Bar o 8:50 na dole - do zoba zaraz :) #piona #malgorzatakowalewska #czarnogora #studenttravel @5676

  13. Kto chce jeszcze wybrac sie na jutrzejsza wycieczke: Stari Bar,rejs statkiem wraz z obiadem, moze sie jeszcze dopisac, ale to doslowanie teraz-pokoj 24 czeka :) #malgorzatakowalewska #czarnogora #studenttravel @5668

  14. Zapraszam po odbior dowodow,paszportow do pokoju nr 24. Wyjscie na #redcup party o 21.30 przed buydnkiem, nie zapomnijcie zabrac alko% oraz 2,3 piwka do gier :) #malgorzatakowalewska #czarnogora #studenttravel @5667

  15. Dress code: trampki, koszule w krate, spodniczki, krotki spodenki, podkolanowki, full Capy :) wezcie po dwa piwa do animacji badz wiecej #piona #malgorzatakowalewska #czarnogora #studenttravel @5655